Söndag=Städdag.

Jag undrar varför söndagar är den traditionella dagen då man städar och donar. Det är ju egentligen en vilodag, men nästan alla städar på söndagar, jag gör det också. Men det är nog för man vill ha det fint när man jobbar och går i skolan, vem vet:)

Jag haf iaf städat hela huset nu, tvättat en proppfull maskin med tvätt och sitter nu här och slappar. Senare ska jag ta ut marsvinen och städa till dom också.

Vi hörs väl lite senare, ska kolla på lite tv nu, går fortfarande i pyjamas men va fan;)

Kommentarer
Postat av: XON

Besök gärna min blogg.

Jag gör designer, smycken och hjälper till med teknisk hjälp :)

Jag har även en webradio. adressen är bofsan.mine.nu:8000

2008-08-24 @ 14:09:18
URL: http://xon.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback