Shoppingen!

Oj vilken dag det har varit. Började 9.15 med idrott, dock var idrottslärare försenad en kvart, men vi gick bara igenom terminen hur den skulle se ut och så. Sen slutade vi tidigare, fick sitta och glo i korridoren tills vi fick gå och äta. Sen hade vi engelska och matte. Skit drygt, men det gick ganska snabbt ändå. Slutade 14.50, cyklade då ner till stan en snabbis, handlade på H&M och Hemmakväll. Köpte även en frapino på hemvägen.  När jag kom hem så var mormor och morfar här så jag har umgåtts lite med dom nu, har även varit iväg på konsum och postat en massa grejer angående tradera auktioner.

Ni kanske vill se dagens shopping?


Från H&M: Topp 98 kr, ansiktsmasker 19,50 kr st, glansspray 29,50 och nagellacksremover 19,50.


Hyrde Solstorm och Angel på Hemmakväll:)

Nu ska jag plocka undan här lite, är stressad men vet inte varför. Sen ska jag till konsum och köpa godis och cola:))))

Kommentarer
Postat av: Evelina

Uuursnygg topp det där!!:D

2008-08-23 @ 11:28:52
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback