Ont i ryggen :/

Nu tänkte jag stänga ner datorn, ska bara titta på film nu halva natten så den behöver inte stå på. Jag har skitont i min rygg också, i korsryggen.. vet inte riktigt vad jag har hittat på. Kan knappt sitta upp .:(

Imorgon ska jag försöka komma ner till stan, ska ha en kofta och titta runt lite. Sen ska jag till onoff och hämta mina kort som är framkallade, även det om jag orkar och hinner. För min mormor och morfar skulle komma hit någon gång på dagen, så det återstår och se vad jag ska göra :)

Vi hörs imorgon. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas din rygg blir bättre!! Det är inte roligt när man har ont i den!

2008-08-05 @ 23:34:05
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback