Nu är det slut!

Nu har jag bestämt mig, under en ganska lång tid har jag inte varit nöjd med mig själv. Nu har jag bestämt mig för att inte äta sötsaker, enbart på fredagar. Absolut ingenting annat dom andra dagarna, jag har knappt tränat på hela sommaren och herregud vad jag hatar mig själv just nu.

Tro nu inte att jag ska svälta mig själv eller så för det ska jag inte. Och jag ska inte ner i samma vikt som när jag gick i 6:an, bara några kilo. Det låter kanske hur enkelt som helst, men jag får helt enkelt se.

Tennisen börjar den 11 sep så då jävlar ska jag bygga upp min kropp igen. Ska börja göra situps var kväll också, för nu är det SLUT!


Tror ni jag klarar det?

Kommentarer
Postat av: Camilla

klart du klarar det ;) ha en bra dag och lycka till

2008-08-31 @ 16:01:41
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror verkligen att du klarar det, vad hände i sexan ? du behöver nt berätta om du nt vill :)

kram

2008-08-31 @ 16:40:31
Postat av: Daniel

Ja det kan du nog klara.



Jag väger rätt så mycket själv enligt mig. Men jag tränar så pass mycket så jag går ner ca 1kg per månad. Ibland går jag upp 2 när jag bygger muskler. men om du skippar Choklad främst så klarar du det. jag håller på dig!

2008-08-31 @ 17:36:52

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback