Mina naglar.

Nu har jag precis kommit hem, har varit en lång dag idag. Började kl 9 med info osv sen mat och till slut prova ut kläder till när vi ska laga mat. Slutade lite över 2, cyklade ner i regnet till min nagelbyggare och filade bort alla naglar :( Inte roligt, saknar dom redan. För det första så låter det inte ett skit nu när jag skriver på datorn, innan lät det ju som en hel armé kom eller något och för det andra så är det myyyycket snyggare än mina egna.


Jag trodde dom skulle se värre ut men det gjorde dom inte. Köpte även olja till dom så dom reparerar sig snabbt.

Nu ska jag ta ngt att dricka, ge marsvinen mat och sen kolla på tv, är helt slut men fattar inte vf.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback