Min dag!

Eftersom jag inte uppdaterat så mycket idag så kanske ni undrat vad jag hittat på? Jo jag har varit i stan, åkte ner där vid 2 tiden ungefär, hittade en kofta på Veromoda och sen gick vi och åt. Väl där kom Mamma på att hon skulle till frisören så en timme efter det så följde jag med henne dit. Efter det var vi i stan och tittade igen, jag köpte ett par högklackade skor och en till kofta fast på Gina denna gången.

Min rygg är fortfarande skit, hade inte alls ont när jag var i stan förrän jag satt och provade skorna, då bara det högg till och nu har jag skitont :( Inte roligt, man är verkligen handikappad när man inte kan röra sig ordentligt. Jag vet inte riktigt vad som är fel, antingen är det en en muskel som har sträckt sig eller så har jag en inflammation. Det återstår att se, går det inte över så får jag åka till doktorn och få någon medicin.

Nu ska jag ta in marsvinen, sen ska jag fota kläderna och det jag köpte idag :) För jag anar att ni ville se det.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback