Klippdags!

Vet ni vad jag gjorde idag? Jag beställde tid för klippning den 18/8, för nu ska här bli förändring. Är sååå trött på mitt hår just nu, det bara hänger och ser tråkigt ut. Hade jag inte haft självlockigt och tjockt som fan så hade det varit såå mycket lättare. Men nu är det som det är.

Jag har iaf bestämt mig för att jag ska klippa upp det en bit, och klippa lugg. Mamma tycker dock att jag ska klippa page+lugg, men jag kommer ångra mig. Jag har liksom hår ner till min bak så det kommer jag ångra direkt.


Såhär menade Mamma, det är supersnyggt men det är inte jag. Den frisyren passar inte till mitt ansikte. Däremot funderar jag på att klippa sån lugg hon har. Jag kommer ju få platta det extra länge och noga, än vad jag gjort innan. Men som man säger..ska man vara fin så får man lida pin.

Kan ni inte hjälpa mig?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback