Hänt sen sist.

Kan ju berätta lite vad som hänt sen sist jag skrev. Inte jättemycket, men ändå. Jag har kollat lite på en film, precis haft marsvinen ute och städat till dom. Och så har jag tvättat en till maskin med tvätt,mer har inte hänt.

Jag har kommit in i den fasen nu igen, hata söndagar fasen. Det hade jag också innan jag gick på sommarlov, ångest inför nästa veckas skola osv. Jag vet inte varför det är så, men det är väl för jag sätter upp så extremt höga mål för mig själv, och lyckas jag då inte så blir alls skit. Men jag får försöka tänka positivt om skolan.

Lite senare ska jag träffa Hanna, är skittrött och orkar egentligen ingenting men vi ska bara se film så det är inte så jobbigt.

Ska lägga mig i sängen nu och läsa lite berättelser, sen ta på mig och träffa Hanna. Vi hörs ikväll. Puss

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback