Ge mig ett jobb!!

Seriöst.. jag vill ha ett jobb. Jag saknar att ha extra pengar än barnbidraget, som jag hade innan när jag sålde aftonbladet. Hade jag bara fått ett sommarjobb hade jag ju haft foten inne redan då, då hade jag säkert fått ett helg jobb och hade kunnat hoppa in när som. Men nu har jag inte det och det stör mig. Jag funderar på om jag ska gå runt på vissa ställen i stan och höra om dom behöver hjälp till jul, bra att börja i tid ju.

Jag kom in på en sida innan när jag googlade på jobb, då kom där upp alternativ att jag kunde jobba med telefonförsäljning i Malmö. Jättebra tider och allt, men det är inte jag.. att sitta bakom en telefon och försöka sälja grejer.. jag hade inte lyckats. Det ska ju kännas bra också.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback