Gaaaah stressad.

Usch jag jobbig och stressig dag det varit. Började skolan 9.15, skulle ju ha idrott men eftersom bara 5 personer hade med sig kläder så gick vi ut och gick ist, mycket härligare än jogga. Slutade tidigare så vi hade 50 minuters håltimme, gick runt lite i stan med Jessica och sen hade vi mentorstid. Sen matte och engelska.

Direkt efter skolan, 14.50 cyklade jag upp till min Morbror som bor precis mitt emot skolan och städade, dammade, diskade,dammsög och torkade golven. Fick 200 kr för det:) Varm och svettig cyklade jag sen vidare ner till stan där det var överfullt av folk, och handlade presentkort.

Nu har jag kommit hem och sitter här och försöka varva ner, ska faktiskt lägga mig i sängen och kolla på Anna Pihl och sne ta ut marsvinen, för vid 18.30 ska jag och min mamma och pappa ner till Marknaden som är här i stan, får se om jag hittar något roligt, men antagligen är det samma skit om alla andra år.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback