Fullbokad Fredag.

Har suttit och planerat min morgon dag.

Ungefär så här blir den:

Går i skolan mellan 9.15-14.50. Direkt till min Morbror och städa där, får 200 kr :) Sen vidare till stan och handla present, handla tröja och hämta ut pengar. Sen hem och försöka få i mig någon mat, antagligen är det äcklig mat i skolan...som vanligt så jag är väl dödshungrig vid denna tiden. Sen kl 18.00 ska jag ner till stan igen, denna gången med Mamma och Pappa och handla ytterligare en present , sen ska vi gå på marknad som är här nere i stan nu under fredagen och lördagen.

Som sagt en fullspräckad dag, men när jag tänkt efter så är jag nog fan gjord för det :) Jag är ingen person som sitter hemma och degar, iof så gör jag det i princip alltid, men jag tycker om såna dagar.

Nu ska hoppas in i duschen.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback