Bilder från Ullared idag!

Nu har jag tagit en liten paus från Greys så då kan jag visa lite foto från idag :)


Belinda i morse innan vi åkte:p


Vi hann inte ens komma till Malmö innan Belinda somnade (vi bor nära Malmö) Haha ;)


Underbart väder hela dagen......not.


Jag hade lite tråkigt i bilen ;)


Yeah you rock:p


Belinda med... hon kan inte se normal ut på foto.


Här är Belindas naglar som jag byggde igår, ni ser även armbandet som jag flätade :)


Väl framme spöregnade det, så här såg Belinda ut då ;)


Oj vad vi handlade!!!


Hahahaha här ligger Belinda i den stora Gekås kassen ;)


Denna boken har varit min drog idag, har läst över 100 sidor bara på några timmar. Otroligt bra!!

Nu ska jag knalla tillbaka till Greys, puss.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback