080808

Vilket roligt datum det är idag :=) Idag börjar ju till och med OS kom jag på, 080808 kl 20.08 och idag är det dessutom 08 dag. Haha en jävla massa 8:p

Idag vaknade jag halv 9, synd att jag inte vaknade 08.08:p Nej men jag vaknade halv 9 av telefonen :( Det var från en camping i Simrishamn där vi ska bo nästa vecka, för det hade blivit något fel men det löste sig. Sitter här i min säng just nu och kollar på Greys, mormor och morfar ska ringa om 1,5 timme ungefär så efter detta avsnittet av Greys får jag nog göra mig i ordning, vi ska ju till Ystad idag. Jag kom på att dom spelar in filmerna i Ystad just nu, då ser man kanske en avspärrning eller något, eller nej.. dom är nog inte så ofta inne i själva ystad.

Usch vad jag snackar mycket skit ;)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback