Svar på kommentarer.

Postat av: louise

och jag är i skolan =) lite kul faktisk höhö
hoppas du får en mysig dag hemma!
pussar

2008-apr-07 @ 12:53

Tack, men det är lite drygt att vara hemma, hade velat gå i skolan ist. menmen jag ska gå imorgon :)

Postat av: Sara

Jag är oxå hemma idag, jag är inte direkt sjuk men hade ont i magen på natten så min mamma sa att jag skulle stanna hemma idag. Tråkigt att vara sjuk.

2008-apr-07 @ 12:31

Oj då, hoppas du blir frisk snart då.

______________________________________________________________

Usch vad drygt det är att vara hemma, tiden går skitsakta. Jag brukar tycka det är skönt att vara hemma. Men jag har inget att göra, så det är väl antagligen det.

Får väl kolla på ngn film nu, IGEN!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja!=D

2008-04-07 @ 13:52:40
URL: http://beccellie.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback