Sjuk igen.....

Jag tror jag har fått ett nytt förkylningsvirus :( Åhhh, jag som var på väg att bli frisk. men det är kanske inte så konstigt, halva min klass är sjuk så man kan inte missa att bli smittad. Är iaf förkyld nu igen, ont i halsen, hostar fortfarande och smakar ingenting :( Jättetråkigt.

Kom iaf hem från skolan idag 15.00 och åt pannkakor och nu sitter jag här och glor. Förresten så kom jag in preliminärt på mitt gymnaieval :) Får hoppas jag inte sänks i ngt ämne.

Idag ska jag bara ta det lugnt, orkar inte göra ngnting nu när jag  är sjuk igen. Men måste plugga på tyska och engelskan. Har dessutom nationellt prov i engelska, uppsats. Hoppas verkligen jag blir godkänd där.
Håll tummarna för mig! :)

Kommentarer
Postat av: ella

VA? jag har inte fått reda på om jag kommit in preliminärt än? hur får man reda på det ?

2008-04-15 @ 16:29:07

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback