NYHET!

Gick precis in på aftonbladet.se och fick syn på att dom hittat en hammare i Arboga, ni har väl inte kunnat missat det hemska mordet som var där. Hoppas verkligen det är hon tyskan som har gjort det så dom griper henne. Hur kan man vara så blåst i huvudet så man slår ihjäl två SMÅ barn och sen går på mamman så hon inte minns någonting och sen vaknar upp och får reda på att sina barn är döda. Usch, det hade jag aldrig klarat av.
Läste också nu att det var en privatperson som hade hittat den, så chansen är väl minimal att det är den som är mordvapnet.

Och ni har väl inte heller kunnat missa den försvunna Engla, jag köpte KVP innan när vi var och handlade för på framsidan stod det, En lapp funnen av Engla. Och det handlade om att hon och en kompis hade satt upp en lapp, var vet jag inte, om att dom ville tjäna lite pengar.. göra olika sysslor och sånt. Och där hade 3 stycken personer rivit av en sån flik det finns med mobilnr, så 3 personer har ju alltså hennes mobilnr så en av dom elr fler kan ju vara "mördare, kidnapparen". Ska jag vara ärlig så tror jag inte hon är i livet. Hon cyklade 5 km själv, och det är väääääldigt långt för en 10 åring, det fick inte ens jag göra när jag var 10. Och där hon cyklade var bara näst in till skog. KVP visade en karta på där hon cyklat och hennes cykel hittades bara några kilometer från hennes hus. Hon hann alltså aldrig hem.

Jag tycker det är viktigt att prata om sånt här även om jag inte har en stor blogg. Det är skönt att skriva av sig och samhället har faktiskt blivit sämre, fler och fler mord förekommer och desto fler våldtäkter.

Kommentarer
Postat av: Cherrie

Usch, det om Engla är riktigt hemskt! Jag hoppas verkligen att hon lever, speciellt för fammiljens skull. Det är sjukt vilka sjuka människor det finns, sånt här får ju bara inte hända!

2008-04-09 @ 16:41:14
URL: http://chestnut.webblogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback