Nationella prov!

Japp, i morse hade jag då nationella prov i engelska. Det gick väl sådär.. hoppas verkligen jag får G! Vill inte ha IG i engelska, då lär jag ju inte komma in på programmet jag valt. För övrigt efter nationella var allt så jävla drygt, alla ville gå hem men fick inte.

Slutade iaf 14.00 idag, 15 minuter tidigare. Sitter just nu och lyssnar på Sanna Nielsen. Om en timme ska jag ta bussen ner till stan och möta Pernilla på där, vi ska äta på restaurang idag : ) Jag ska även köpa ett till linne på Gina som jag köpte förra veckan, vill ha lite ljusare färger, har mest mörka. Sen ska vi umgås här hemma hos mig med film och sånt :)

Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch ja, hörförståelsen var svårast enligt mig.. Vilket program har du valt då? :)

2008-04-04 @ 15:11:22
URL: http://sannadahlgren.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback