Hosta

Ja.. det har inte hänt så mkt sen sist. Har läst massa berättelser i den nya tidningen Story novell, jättebra. Det är en ny tidning som frida gett ut, köp den om du gillar berättelser.

Mormor ringde innan och hörde hur det var med mig, hon tyckte jag skulle gå till läkaren :/ Men jag hatar läkare så det vill jag inte. Jag hostar inte alls så mkt mer som jag gjort innan. Så jag får hoppas det är på bättringsvägen, feber verkar inte kommit tbx heller så det är ju bra. Men jag tror inte jag går till skolan imorgon heller, måste ta det lugnt nu efter jag haft feber så jag inte blir sjuk igen för tredje gången.

Nu vet jag vad ämnet var på nationella engelska, man skulle skriva om en sak elr ngt man var stolt över. Hmm.. ligger och funderar på vad jag kan skriva om. Ngn som har ngt förslag? :)

Nu ska jag titta lite på tv, vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Elli

Oj, fick ni veta det innan? Fick inte vi, usch, hade gått mycket bättre om man fick lite tid på sig att tänka ju

2008-04-16 @ 18:23:50
URL: http://parlerstrand.blogg.se
Postat av: AM

Tråkigt att vara sjuk! hoppas att du blir frisk snart!

2008-04-16 @ 18:37:32
URL: http://fouriam.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback