April April

HAHA, innan lurade jag typ halva min msn lista. Jag skrev "Hejdå alla, ska flytta till Malmö :'(" Och nästan ALLA gick på det. Det var bara 3 som kom på mig ;) Många blev så neeeej. Så nu fick jag iaf det bekräftat att jag betyder iaf ngt litet för folk. Skönt att veta.

Idag avbokade jag även min tid hos kuratorn på torsdag, vill inte gå dit mer. Är så otroligt obekvämt att sitta där och berätta om sitt liv inför en okänd människa och dra upp gamla minnen så mår man ju bara ännu sämre. Så nu ska jag bara leva livet :)

Har nyss duschat och sitter just nu och lyssnar på lite musik, dagar går otroligt fort, kändes som jag vaknade precis och nu ska jag snart gå och lägga mig igen. Skumt.

Förresten så ska jag kanske till Louise den 15/6, HOPPAS! Måste träffa dig, längtar ihjäl mig!!!

Nu ska jag sova, puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför går/gick du hos
kurator? :/

2008-04-02 @ 15:05:21
Postat av: louise

HAHAHAHAHHAHAHA ditt aprilskämt va bäst! jag missade dock tt vara inne på msn då :s hahhhaha! xD
SAKNAR DEJ SOM IN I RABARBERPAJJEN!

2008-04-02 @ 16:29:54

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback