9 Oktober

Idag har jag bara varit i skolan och efter skolan åkte jag hem snabbt och åt och sen skulle jag vara hos nagelbyggaren 15.15, denna gången valde jag att ha kinestecken på mina naglar hihi=) Förra gången hade jag ju stenar som var guld färgade så denna gången fick det bli kinestecken, myyyycket snyggare=). Sen nu ikväll har jag bara pluggat lite och tittat på tv.

Imorgon blir det Malmö med klassen, det ska faktiskt bli kul=), först ska vi till en synagoga sen ska vi till sydsvenskan och så ska vi även äta på donken,hihi=) Sen ska vi köra laserdome för dom som ville och jag bestämde mig för att stanna kvar, eftersom det bara varade i typ en timme så det kan man säkert stå ut med haha, sen säger vissa att det är skitkul, men jag har aldrig gjort det så jag vet inte.

Skriver mer imorgon=).

/E

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback