6 Oktober

Idag har det bara varit en helskön dag.. jag började med att sälja aftonbladet och det gick ju inte riktigt bra, men lite pengar tjänade jag i alla fall=) Sen kom mormor och morfar och lagade min cykel för några idioter på skolan hade förstört mitt däck. Sen mellan 12-13 spelade jag tennis, det var skitkul träning idag fast vi inte hade vår vanliga tränare, svetten bara rann av mig men kul var det hihi=). Sen efter det duschade jag och så sen åkte vi ner till stan för jag skulle ha benvärmare, som jag ska ha till min kjol:) Och nu ikväll har vi varit hos min mormors syster och bara umgåtts, rätt skönt att bara ta det lugnt, eller ja det gör jag alltid men nu på helgen utan läxor och så hahaha.

Imorgon blir det också en skön dag, bara sälja aftonbladet och vara hemma och sen kommer min kusin hit här 16-20. Så ser i alla fall min helg ut.

/E

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback