5 Oktober

Det var ju aslänge sen jag skrev här.. men jag har inte haft tid eller ork att skriva här eftersom jag börjat använda bdb istället, men nu får jag börja skriva eftersom Elli tyckte det hihi=).
Vad som hänt sist jag skrev är ju massor så det behöver jag inte gå in på:P

Idag har jag bara varit hemma (som vanligt) och kollat på idol och slappat. Om en vecka fyller jag år (13/10) längtar as mkt.. jag vet redan två presenter jag kommer få haha..
I skolan går det väl hyfsat bra, vi hade matteprov idag, sista lektionen och dt kan jag inte påstå gick särskilt bra, har typ fel på alla uppgifter och jag skrev ?? på väldigt många. Är glad om jag får ett blankt G, hihi.
Just nu är det väldigt mkt i skolan, vi håller på med ett väldigt stort hemkunskapsarbete som ska vara inne V 47 (23 Nov) som handlar om lägenhet, framtid och olika kostnader som man betalar när man flyttar hemifrån, ganska intressant men väldigt mkt att göra. Snaaaart är det äntligen jul, eller ja om några månader. Då ska jag bara lyssna på häggis nya julskiva och njuta av julstämningen<33 Älsska! Och sen blir det julkonserter och då ska jag försöka träffa så många fans jag bara kan som jag pratar dagligen med på msn. Jag ska övertala mina föräldrar att jag ska få åka till Sthlm om det inte blir ngn konsert i Malmö. Lollo har i alla fall sagt att hon vill gå på en konsert så det är ju bra, vem jag ska gå med på dom andra har jag ingen aning om:(.

Nu lovar jag att jag ska blogga mer är jag gjort innan eftersom jag nu vet att det är folk som läser min blogg=).

Kramar Ellinor.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godnatt, sov gott! :) Hoppas du får en bra lördag! ^__^

2007-10-05 @ 23:09:20
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: Elli

Tack detsamma.

2007-10-05 @ 23:14:46

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback