22 Oktober!

LYCKA!!!

Det blir en fantastisk jul, jag ska på julkonserten i Danmark med Janni och Adam och jag ska nog till Gbg med med Janni och kanske Adam. Jag är hur lycklig som helst. Tänk två konserter bara med söta C, det kan inte bli bättre. Och det är bara en vecka mellan konserterna:D Den 4/12 är den i Danmark, och då ska jag ta ledigt från lunch eftersom vi ska börja köa tidigt, och först måste jag ju hem och duscha och hämta lite saker jag ska ha med mig. Sen den 18/12 ska jag ha ledigt hela dagen+ 19/12 eftersom vi inte kan åka hem på samma dag. Och sen den 20/12 är det skolavslutning=)=) Underbar vecka.

Ville bara förmedla min lycka idag haha.

Kram Ellinor.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback