11 November

Jag skulle vilja veta hur många som läser min blogg egentligen, kan alla ni som läser min blogg bara skriva det som en kommentar att just du läser den? Det skulle vara kul att se hur många som gör det.

Det var ju ytterligare ett tag sen jag skrev här men som jag skrev i förra inlägget så är det för att jag helt enkelt inte orkar och för att jag inte vet hur många som läser min blogg, om det är många så kommer jag naturligtvis börja blogga ännu mer.

Just nu är det rätt mycket i skolan, jag hade Noprov i fredags som inte gick helt bra eftersom vår lärare alltid lägger in frågor som vi inte skulle övat på. Men är glad om jag får G och slipper göra omprov på det, och på fredag har vi soprov om 1:a världskriget, inte riktigt kul kan jag säga.Hoppas jag får bra betyg där med:D Imorgon på musiken ska jag redovisa om Carola, jag ska berätta mina egna tankar om Carola och så ska jag visa ett idolkort och kortet på oss tsm. Sen ska jag spela upp 2 låtar så det är egentligen inte så farligt eftersom man inte kan säga fel eftersom man själv har skrivit tankarna:D. Jag ska spela upp " Vem kan älska mig" och " Allt kommer bli bra mamma" det är 2 av dom allra finaste låtarna Carola har skrivit/gjort genom sina år som artist tycker jag. Så håll tummarna så jag får så högt betyg som möjligt på mitt arbete!:)

Igår var jag på fest hos min kusin, hon fyllde 18 och det var faktiskt rätt kul. Vi sjöng till musiken och satt och pratade:D och sen tränade jag också igår och igår kom faktiskt vinterns första snö, men den är tyvärr snart borta. Idag har jag sålt tidningen och så har vi varit hos min mormor och morfar för det är Fars Dag:D.

Den 20-23 December kommer jag vara i Växjö, då ska jag åka till Lollo och vi ska ha det megakul:d Jag kommer dit på torsdag eftermiddag och åker hem på söndag eftermiddag så det är lagom dagar:D. Jag ska åka tåg själv för första gången,ska bli spännande och kul.

Ni får ha det så bra.
Kärlek E

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-13 @ 14:48:39
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Anonym

Jag läser lite då och då ;)

2007-12-01 @ 21:55:49
URL: http://idaappelquist.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag läser också

2007-12-11 @ 16:06:47
URL: http://parlerstrand.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback