21 Maj 2007!

164462-27
(En bild från min konfirmation i lördags, försök hitta mig=))

Hej!
Här ovan är en bild från min konfirmation i lördags, jag står som nummer 4 från höger. Jag var jättenervös innan vi skulle gå in i kyrkan men sen släppte det när man väl kom in. Det var jättehärligt när alla stod upp enbart för vår skull=) Och fotade, det blixtrade överallt=).
Konfirmationen varade ungefär 1,5 timme. Efteråt var vi i en lokal och åt gott=) Jag fick jättefina presenter, bla en digitalkamera som jag önskat mig, en jättefin klocka som Pernilla Wahlgren designat, och typ 5 halsband som var jättefina, och 3 buketter med fina blommor och mycket mer. Jag blev jätteglad och nöjd för allt.  Det känns jätteskönt nu när konfan är över, det har varit mycket nu den senaste tiden, för man skulle ner var varannan vecka på församlingshemmet men det har varit roligt och det var ju ett bra slut på allt=).
Vi hade i alla fall tur med vädert för när jag kom till kyrkan slutade det regna och efter konfan så var det sol och varmt så det var verkligen tur, fast man blev skitvarm i kåpan och där var varmt i kyrkan med. Men nu är allt över och jag är jättenöjd=).
Efter konfan i lördags följde jag med mina grannar hem till dom, jag och Belinda(min kompis) passade mina grannars barn när dom var ute och festade, så vi var hos dom till 01.30 , vi hade jättekul hemma hos dom=).

Idag har det inte hänt så mycket, jag har varit i skolan sen har jag tagit det lugnt.
Imorse försov jag mig, jag sätter alltid min mobil på 07.03 så tänkte jag jag ligger 2 minuter till, javisst trodde jag.. Mamma kommer in och väcker mig och säger "- Ellinor, ska du inte upp? Klockan är 8." jag sprang upp för sängen och gick in på toan snabbt, mamma tog fram kläder och jag sminkade mig. Jag hann allt det på 15 minuter. Jag hann dock inte äta frukost men jag handlade en bulle och dricka i skolan. Fast jag har haft ont i magen hela dan för jag stressade som jag gjorde imorse, så det var inte så skönt. Men i tid kom jag i alla fall.

Nu ska jag gå ut lite i trädgården sen ska jag duscha sen är det Anna Pihl<3.
Kramar Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback