1 Maj 2007!

Äntligen är det Maj=) Nu är det bara en månad kvar till skolavslutning =)

Idag har jag mest varit hemma, satt vid datorn hela förmiddagen och kollade på tv, orkade inte göra något=).
Sen nu på kvällen var jag med Hanna från kl 20-22. Vi var ute i två timmar, jag åkte rullskridskor och hon cyklade=)
Alltid när jag är ute på kvällarna så tutar det ALLTID folk på mig, idag när vi var ute kom vi fram till 9 stycken.. lite jobbigt men men. Jag har sjukt ont i mina fötter nu i alla fall=) Jag har inte åkt rullor i 2 timmar förut=) Men roligt hade vi i alla fall.

Nu innan idag har jag varit arg och förbannad för att vissa säger att jag ljuger om saker vilket jag inte gör. Det är en lång historia som jag inte orkar hålla på med just nu.

Imorgon blir det lite mer pluggandet på HK provet vi ska ha nästa torsdag=(

Nu ska jag titta på film och försöka slappna av.

Kramar Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback