Söndag!

Fortfarande sjuk=( TRÅÅKIGT! Håller på att bli förkyld med nu känner jag, det börjar svida i näsan och jag har sjukt ont i halsen idag och i nacken, förstår inte varför jag har ont i nacken men men.

Idag har jag varit i stan med mamma och pappa och handlade present till min farfar som fyllde år i veckan, sen efter det gick vi upp där och lämnade det till han och fikade lite. Sen har jag kollat på friidrott och pluggat lite.

Sen ikväll ska jag plugga lite till och se någon film och slappa för det är ju skola imorgon igen=( Men man har ju sommarlovet att se fram emot.. bara typ 100 dagar kvar det är ju inte så långt..SKOJA!

Idag har det varit jättefint väder=) Har mått bra idag för en gång skull förutom halsen och det ju. Hatar det gråa vädert här nere i Skåne som det är just nu. Men som sagt sommaren kommer snart=).

Nu ska jag fortsätta ha mina marsvin ute.

Kram Ellinor.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback