Onsdag!

Ja då var det ett tag sen man skrev här då.
Har inte tid om dagarna att skriva det har hänt så mycket under dessa dagarna sen jag skrev sist.
Mitt marsvin kissade ju blod hela förra veckan fast i måndags slutade hon kissa blod och det kom vanligt kiss=) Vad lycklig jag blev då=) Och sen dess har hon bara kissat vanligt så vi behövde inte åka till veterinären igår=)
Älskar dig! <3

I helgen såg jag bara Melodifestivalen och vilade. THE ARK SKULLE JU INTE VINNA=(  Jaja man kan ju inte alltid få som man vill. Men jag har bestämt nu om Carola ska vara med i MF nästa år så ska jag upp och kolla på finalen=) Då är jag ändå ett år äldre=) Och jag har också bestämt att jag ska gå på dom flesta konserter jag får eftersom hon ska fira 25 års jubileum nästa år. HOPPAS <3

Idag har jag bara varit i skolan som vanligt sen när jag kom hem pluggade jag lite och tog ut mina marsvin sen kvart i 5 åkte jag till konfan som varade till 18.15 sen åt jag och pluggade lite och nu sitter jag här och nu ska jag duscha jag sen ska jag se tv=)

Så nu ska jag gå och duscha..hihi
Kram Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback