Melodifestivalen=)

164462-17
Äntligen är det Melodifestivalen Final !!!
Det är det jag ser fram emot på vintern=)
Carola ska ju vara med och dela ut sångfågeln till vinnaren och så ska hon presentera Stockholms juryns röster=) Då får man se henne i alla fall=).
Hoppas Sonja, Sarah eller Andreas vinner!

Usch det har varit jobbigt.. torsdag och fredag=( Har ju varit sjuk och på allt det har nog mitt marsvin blivit sjukt=( Så vi ska till veterinären på tisdag och se vad det är. Hon kissar blod men det är mest urin det är bara lite mörkare men jag har sett att det är lite blod i ändå. Hoppas det inte är allvarligt, för hon är precis som vanligt.
Älskar dig Panda, inget får hända dig!!<3

Jag har ju haft långhelg nu eftersom jag som sagt var sjuk så det blir nog lite jobbigt att börja skolan igen på måndag:P. Fick reda på att vi redan fått 3 läxor=( So, tyska och HK prov=( Usch denna skola!

Jag har ju inte kunnat träna nu på 1 och en halv vecka=( Just nu är jag bara förkyld och hostar något enormt. Så fort jag springer lite så hostar jag så jag klöks=( Inget roligt. Hoppas jag kan spela på torsdag.

Nu ska jag gå och duscha.
Kram Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback