ÄNTLIGEN FREDAG!!

Ja då var det äntligen Fredag=) Bästa dagen på hela veckan=)

Idag har jag varit i skolan och i skolan bestämde jag med Pernilla att vi skulle gå på Premiären av Beck- Den svaga länken=) Grymt bra film kan jag säga så gå och se den=) Shit vad bra Mikael Persbrandt är och spelar otroligt bra och är såå rolig=). Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Sitter här nu och funderar på om jag ska titta på det jag spelade in innan men jag är så otroligt trött så antagligen orkar jag inte.

Imorgon ska jag sälja som vanligt på morgonen och sen ska jag träna.. som vanligt.
Sen på kvällen ska jag hyra Anna Pihl boxen och se den=) Jag har börjat gilla den serien nu bara för att jag såg ett avsnitt då Ola Rapace var med, det får man ju inte missa=).

Nästa vecka kommer det bli en tråkig vecka förutom på onsdagen=) Vi ska ha svenskprov på tisdag, Stort engelskprov på torsdag, Tyska och No tills på fredag.. USCH säger jag bara=(
Men jag längtar såååå mycket tills på onsdag=) Då ska jag och Pernilla se ANDREAS JOHNSON här nere i Trelleborg på valen=) Det är inte så ofta det kommer så kända artister hit här men det skulle ju vara bättre med Carola haha=)

Nej nu ska jag se på tv innan jag somnar på riktigt.
Kramar Ellinor.
Carola<3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback