6 Juni 2007!

Hej!
Bara 9 dagar kvar nu<3.
Just nu sitter jag och lyssnar på en skiva med svenska sommarlåtar, ohh sommaren är det bästa som finns=).

Idag har vi varit lediga, riktigt skönt.
Jag har bara varit hemma och kollat på film och så har jag städat mitt rum och så.

Igår var jag med Pernilla i stan och så träffade vi Karolina i stan så vi åkte hem med henne och så följde jag med Karolina hem sen efter vi släppt av Pernilla.
Jag var hos Karro til 23.30. Dom hade köpt ett Nintendo Wii som var skitroligt. Jag spelade tennis med Fredde:).

Sommaren 2007 kommer bli jättemysig.
Jag ska vara med Karolina och dom så mycket jag kan eftersom dom ska flytta från den gatan jag bor på:(
Sommaren:
15/6 Skolavslutning
18/6-6/7 Sommarjobba
14/7 Öland med Lollo och Pappa
11/8 Vångavallen (Robert Wells m.fl)
Detta är bara vad som är bestämt, det kommer hända mycket mycket mer!

Nu ska jag gå och duscha sen ska jag plugga, ska ha tyskprov och 1 läxförhör imorgon + teater i engelska.
/Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback