25 Juni

Midsommarafton var jätterolig och bra. Våra gäster kom hit vid 16.00 och vid 16.30 ungefär satt vi oss och åt, fast vi var tvungna att sitta inne för det spöregnade ute=( En timme senare skiner solen och det är jätteskönt ute, så vi går ut och sätter oss och äter jordgubbar och glass(mums) och pratar. Lite senare på kvällen går jag över till mina grannar och är där till 23.30. Helgen har varit jätteskum med mina grannar, det hände både det ena och det andra haha.

Igår var jag ute och joggade i parken, jag sprang 2,4 km på 15.40, det var ingen bra tid. Men jag fick så otroligt håll i magen så jag inte kunde springa så det var därför. När jag sprang 2.4 km i skolan sprang jag på 14.06 vilket var bra, så jag ska försöka klara den tiden innan sommaren är slut=).

Hela förra veckan förutom på fredagen sommarjobbade jag, det är sjukt tråkigt men jag gör det för pengarna.
Jag har klarat av en vecka och en dag. Så nu har jag bara 1 vecka och lite till kvar så det ska jag nog klara.

Snart är det dags för Öland<3 Längtar.
Vi ska köra dit jättetidigt på morgonen så vi är där i tid och så, sen kör vi hem sent på kvällen, snacka om att jag kommer vara trött då.

Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, är såå himla trött idag.. men jag vet inte varför.

Ha det bra.
Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback