14 Juni 2007!

Hej hej!

Nu är det bara några timmar kvar innan jag får sommarlov och mina betyg.
Imorgon kl 09.45 börjar vi, då ska vi se en show med elever från skolan, dom ska sjunga och spela instrument sen efter det ska vi gå in i klassrummen och så ska vi önska varandra Glad Sommar och så får vi vårar betyg=)
Efter skolan är slut ska jag direkt ner till stan för jag ska fika med mamma, Alva, Mormor och Morfar för det brukar vi alltid göra när jag slutat skolan. Sen den 21 Augusti börjar jag skolan igen, då börjar jag 9:an=).

Idag har jag varit i skola, eller ja.. vi var inte i skolan utan vi var i Albäcksskogen, vi började där ute 09.00 och vi gjorde tipsrunda, grillade korv och så. Vi fick åka hem 12.20 och sen efter det gick jag över till mina grannar till 16.15 sen tränade jag kl 17.00-18.00. Och nu sitter jag här och väntar på att mina grannar ska ringa igen för jag ska dit där nu ikväll.

Nu orkar jag inte skriva mer=)
/Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback