10 Juni 2007!

Hej allehopa i värmen!=)
Nu är det bara 5 dagar kvar innan sommarlovet är här, jag längtar döö mycket.

Hela helgen har varit skitvarm, idag har det varit 27 grader och igår var det lika varmt om inte varmare.
Igår var jag och tränade sen åkte jag ner till stan, handlade lite sommarkläder för jag hade inga=).
Sen på kvällen åkte jag till mormor och morfar, och jag fick Mormors gamla cykel=) Så den fixade jag med hela kvällen igår, tog bort lite saker och så som satt på den. Sen nu i veckan ska jag göra vid bromsarna, måla och byta sadel=). Den kommer bli jättefin, så nu har jag två cyklar=).
Igår köpte vi även en pool, fast inte lika stor som vi hade förra året men den är ok. Man kan simma och så i den.

Idag har jag bara varit hemma, har gått i bikini hela dan och har solat=).
Nu har jag äntligen fått lite färg på kroppen för innan såg jag ju ut som ett lik haha=).

Imorgon i skolan är det en vanlig dag förutom att vi ska tömma skåpen och städa och så.
Sen på tisdag är det lärarmiddag och då ska jag hjälpa till, jag ska servera, laga mat och mycket mer.Jag kommer inte hem förrän kl 01.00 ungefär och sen dagen efter på onsdag är det idrottsdag fast då ska jag och Pernilla bara sitta och sätta resultatet på fotbollsmatcherna så det blir inget jobbigt=).
Sen på torsdag är det lagdag, då ska vi ut till Albäcksskogen och ha tipsrunda, kubb, foboll och så ska vi grilla korv, så det blir bra=).
Sen på fredag är det äntligen skolavslutning, då får jag betygen som jag nog kommer vara ganska glad över=)(Hoppas jag) =). Vi börjar 09.45 och slutar 11.15 sen ska jag ner till stan och fika med mamma och dom vanliga.
Sen på måndag börjar jag sommarjobba, ska jobba i tre veckor sen är det bara looooov och slappa=).

Nu ska jag gå och duscha och fixa lite saker.

/Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback