1 Juni 2007!

Hej Hej!

Gud vad skönt att det äntligen är Juni. Nu är det bara 14 dagar kvar till skolavslutningen.

Idag har skolan varit lång och tråkig eftersom jag inte mådde så bra imorse, fast jag ville göra SO provet och ta hem mattehäftet över helgen eftersom vi har matteprov på tisdag. Soprovet gick bra, vi skulle skriva allt vi visste och jag tror jag kom ihåg allt så det var bra, nu ska jag bara se till att få VG på det med så har jag kanske chans att få VG i slutbetyg.
Igår fick jag reda på att jag kommer få VG i slutbetyg i Hemkunskap, jag blev jätteglad för jag övade verkligen jättemycket på HK provet och fick VG+.

Nu ikväll har jag varit med Belinda i några timmar, vi kollade bara på tv och hon skickade låtar till min nya mobil.

Imorgon ska jag träna,göra klart matten och sen på eftermiddagen kommer min kusin hit.

Nästa vecka har vi många prov, vi har matteprov på tisdag, tyskprov på torsdag och Nofrågor till torsdag=( Verkligen skittråkigt, men detta är dom sista proven vi har i åttan=)=).

Nu ska jag fortsätta titta på tv.
/Ellinor.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback