5 Juli 2007

Dagens låt: Här står jag- Sonja Aldén
Dagens dusch: Ja snart=)
Dagens frisyr: Nersläppt men luggen uppsatt med klämmor.
Dagens smink: Inget.
Dagens klädsel: Mjukis.
Dagens händelse: -
Dagens planer: Duscha och titta på tv
Dagens vill ha: Pengar
Dagens saknad: Carola
Dagens drog: Musik
Dagens tråkigaste: Sommarjobb
Dagens finaste: -
Dagens måste: Godis:P
Dagens dricka: Festis
Dagens köp: Hänt Extra
Dagens mat: Hamburgare
Dagens kärlek: Carola och Sonja<3
Dagens mående: Bra


Idag är det skiiiiiiiiiit roligt väder, det har regnat heela natten+ hela jävla dan, (ursäkta) men man blir så trött på detta väder. Idag när jag körde hem på lunchen från sommarjobbet så var jag helt pissvåt när jag kom hem. Jag vill ha sol och värme nu tack!
Imorgon är det tack och lov sista sommarjobbsdagen, ÄNTLIGEN. Jag ångrar verkligen att jag tog sommarjobbet för det har varit extremt tråkigt och jobbigt, fast jag ångrar mig nog inte sen när jag får alla pengar=) hihi.

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Jag längtar sååååå mycket till så mycket just nu=) Jag har väldigt mycket att göra nu dom närmsta veckorna.
Här kommer ett litet schema:P
12/7- 9.35 Tandläkaren
12/7- 16.00 Frisören
13/7- Får pengarna för sommarjobbet
14/7- Öland med Pappa och träffar Lollo på Öland.
16/7- Liseberg med min familj och Jocke
4/8-Parken och se Sanna Nielsen, Sonja Alden och Shirley Clamp i Trelleborg
11/8- Rapsody in Rock med min familj.
Har rätt så mycket att göra=) Men kul är det:
P

Nu ska jag gå och duscha.
Kram Ellinor. 

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback