22 dagar kvar!!

Nu är det bara 22 dagar kvar till Ängelholm=) Jag börjar bli lite nervös, liksom kommer jag våga gå fram till henne?? Hoppas hon ska ha signering eller så efteråt så jag kan lämna fram rosorna som jag ska ge henne.

Idag har jag bara varit hemma. Började med att sälja tidningar imorse och shiit vad det regnade, jag var blöt långt in på kroppen. Sen nu ikväll har jag varit ensam hemma för mamma jobbade och pappa var på kalas men jag orkade inte följa med för där är skit tråkigt=)

Nu denna veckan som gått har jag varit på prao på konsum. Dom 2 första dagarna var roliga men sen dom andra var extremt tråkiga. Dagen började med att städa och sen fick jag plocka fram varor. Och sen i fredags fick jag tvätta alla korgarna som tog 2 hela timmar, Snacka om att jag bara ville hem efter det.
Och jag ska vara där i en hel vecka till=(

Igår såg jag även Beck- Gamen. Den var rätt så bra, hände inte så mycket i den men beck är alltid bra på något sätt=) Och Mikael Persbrandt ska vi inte snacka om=) Han är jätterolig i alla Beck.


Nu ska jag chatta vidare på msn och sen ska jag sova=)

Ha det bra. Kramar Ellinor
Älskar dig Carola<3

Puss Puss!

Hejdå=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt :D

2007-01-29 @ 16:46:43

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback