Tack Carola<3

Då var första konserten med Carola avklarad=) Shit vilken konsert säger jag bara.
Vi började köra vid 14 och var framme vid 16. Sen stod vi i kö och frös till 18.15 då dom släppte in. Jag köpte en plansch med Carola på som jag skulle ha sen när hon signera. Konserten började och jag bara rös i hela kroppen. Hon sjöng bla. Evighet 2 ggr, Allt kommer bli bra mamma då nästan alla grät:'(, Genom allt, Fångad av en stormvind, Mitt i ett äventyr och några till. Sen skojade hon och så med så det var jättekul=). Gud vad vacker hon är på riktigt. En riktig skönhet. Jag vet inte riktigt om Carola vinkade till mig eller till någon bakom mig eftersom vi satt längst fram men jag vinkade i alla fall tillbaka=). I slutet av konserten körde hon evighet eftersom någon i publiken skrek att hon skulle göra det=) Så då stod hela kyrkan upp och bara sjöng och hoppade. Sen skrek en ännu en gång att hon skulle köra den en gång till så hon gjorde det, Gud vad jag var hes efter det=) Och jag var helt rörd, för vilket ös hon har i allt. Rösten lät faktiskt bra, hon klarade höjningarna och allt=). Konserten var slut vid 21.15 ungefär och sen skulle jag ha kort och autograf men jag fick ingen=( Gud vad arg och ledsen jag var efter det=(. Min kompis Belinda fick både idolkort och foto med Carola, För Carola hade så bråttom för hon skulle på nattvardsgudstjänst..konstigt tycker jag. Men jag fick i alla fall rätt så bra bilder på henne men jag såg mest fram emot att få ett kort med henne. Vi körde därifrån vid 22-22.30 och snälla pappa stod och väntade på oss när vi var på konserten=). Vi var där med Jossan från forumet och sen träffade vi Lena_Kajsa på forumet också=) Jättesnälla var dom. Jag trodde jag skulle vara jättenervös inför konserten men jag var inte alls nervös inte ens när jag stod nära Carola..jag tycker det är konstigt men det var kanske för att hon lät precis lika bra som på skivan om inte bättre=)

Det blev ju en extra konsert idag kl 19.00. Jag har tjatat på pappa att jag vill dit men han vill inte=( Åhh jag som ville ha ett kort med Carola.Och jag får inte åka till Sundsvall heller och inte Visby heller så då blir det kanske bara en konsert detta året=(. Hoppas hon har något i sommar och till jul.

Ni får ha det bra alla som ska på konserterna idag.. Jag önskar att jag också fick åka dit idag=(.
Ha det bra.
Kram Ellinor.

Kommentarer
Postat av: PajarN

Trevlig konsert sjöng hon inte vem kan älska mig?
Men jag rekomenderar Avril Lavigne ;) hehe :D

2007-02-11 @ 11:34:20
Postat av: Elli

Nej hon sjöng inte Vem kan älska mig men allt var bra ändå=)

2007-02-11 @ 11:42:52
Postat av: Siriusklacken

Tja ! Fin blogg, kolla gärna in min blogg !

2007-02-11 @ 12:19:50
URL: http://siriusklacken.3w.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback