Grattis Carola!

Grattis Carola!

Hej hej!
Kan börja med att skriva Grattis till söta Carola för medaljen du fick av kungen=) Du förtjänar det verkligen.

Veckan har gått jättesnabbt och det är ju skönt. Har inte haft så mycket läxor som tur är. Idag stod jag i kiosken med Pernilla så där slapp man några lektioner=)

Helgen kommer vara rätt så lugn..Melodifestivalen imorgon ju=) ÄNTLIGEN=) Men i år kommer det inte vara så bra som det var förra året för Carola är ju inte med i år=( Ska även börja träna på lördagar också så det ska jag göra imorgon. Ska bli jättekul att få spela tennis imorgon igen=)

Nu är det bara 8 dagar kvar snart 7 om en kvar=)
Det fick bli en kort blogg idag för det har ju inte hänt så mycket.

Nu ska jag fortsätta chatta på msn och sen ska jag sova=)
Ha det bra.
Älskar er.
Kram Ellinor.

Carola <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: PajarN

Lugn vecka elli :P haha ses

2007-02-02 @ 23:48:25

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback