3 dagar kvar=)

Oj vad tiden går snabbt nu. Dagarna bara rusar iväg. Nu är det bara 3 dagar kvar och snart smäller det=)
Jag har bestämt nu att jag ska inte ge Carola någon Nalle för hon har säkert 10000 andra nallar så hon bryr sig nog inte så mycket för det är ju tanken som räknas. Utan jag ska se ett brev/kort som jag skriver hur mycket hon betyder för mig och varför jag gillar henne och så. Hoppas hon blir glad för det.

Idag har det inte hänt så jättemycket. Har varit i skolan till kl 2 sen kl 4 var jag på konfa till nu kvart i 6.
Vi skrev ner en massa som prästen sa bla trosbekännelsen och aftonbön.

Igår såg jag Grey´s Anatomy..Åhhh Denny fick ju inte dö=( Lizzie skulle gifta sig med honom..åhh det var så sorligt. Nu är det inte Grey´s på en hel månad..Vad ska man då se?? Jaja Carola finns ju alltid hehe=)

Ikväll ska jag inte göra så mycket. Se på tv om där finns något att se annars sitter jag väl vid datorn och chattar=).

Jag får höra så mycket skit i skolan om att jag gillar Carola och det gör mig faktiskt riktigt arg fast jag inte visar det för jag hatar att bli arg. Dom flesta säger Carola när dom ska säga något till mig eller när dom pratar om musik. Kan ni inte fatta att Carola är världens bästa person och sjunger som en gud??!

Jaja nu ska jag inte lägga min irritation här=)
Ha det bra.
Vi hörs Kram Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback