1 dag kvar!!!

Hej Hej!

Nu är det bara 1 dag kvar. Oj vad jag längtar=)
Jag har bestämt nu att jag inte ska ge Carola något nu första gången eftersom jag inte vet vad jag ska ge. Först skulle jag ju ge rosor men dom kommer dö av kyla och sen skulle jag ge choklad men det får hon nog tillräckligt av och sen skulle jag ge en nalle med ett kort men hon har nog nallar redan=) Så det blir inget denna gången..Men det är ju tanken som räknas=).

Idag har jag varit i skolan och sen efter det ringde jag till Belinda och hon kom hit vid 4. Sen har vi fixat våra naglar=) Så vi är fina till imorgon=)
Sen har vi kollat på tv och slappat.

Imorgon ska jag sälja aftonbladet och sen när jag kommer hem ska jag snabbt in och duscha sen måste vi fixa våra frisyrer och packa det vi ska ha med oss. Vi är nog inte hemma förrän vid 00-01.
Hoppas verkligen inte det blir snö och kallt imorgon eftersom vi ska stå ute rätt många timmar=(

Nu ska vi göra vid våra sängar så vi kan sova sen=)
Ha det bra allesammans och alla som ska till Ängelholm. VI SES DÄR!

Kram Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback