8 Augusti 2007!

Oj det var ju jätte längesen jag skrev här, men jag har inte haft tid att skriva och nu är det redan augusti och jag börjar skolan igen om drygt 2 veckor=( Inte roligt. Tycker skolan är jättejobbig. 
 
Men jag har i alla fall haft en underbar sommar, har träffat många artister och haft jättekul. Jag har ju bla träffat Carola,Shirley Clamp,Sonja Alden och Sanna Nielsen. och så har jag haft Lollo här nere med=) Vi hade kul även om vi inte sa så mycket eftersom det var bara andra gången vi träffades så man känner inte varandra så bra redan men vi hade kul i alla fall så det var bra. Vi hämtade henne inne i Malmö på fredagen runt 16.00 och sen tittade vi på film och handlade godis på kvällen och sen på lördagen så skulle vi ju se Tre S och vi har trodde det började 20.00 för det har det stått på Sonjas hemsida så vi åkte ner där vid 1 ungefär så såg vi att där redan var folk som satt och tittade där vid scenen så tänkte vi dom kan väl inte sitta där endan till kl 20.00, så vi gick och åt pizza och sen ringde jag min pappa för vi var tvungna att åka hem och byta om så åkte vi ner till stan igen kl 15.00, vi hade en otrolig tur där för vi kunde ha missat det eftersom vi inte alls visste att det började kl 16.00, så vi satt oss längst fram för vi trodde det var någon talangtävling eller så och 15.50 så reser sig barnen upp och ställer sig vid staketet vid scenen så jag och Lollo följer ju efter eftersom annars hade vi inte sätt något så sen börjar det något 16.00 så var det SONJA som kom ut och sjöng, jag och Lollo bara tittade på varandra haha=) Men vi hade superkul där och konsertern var superbra och varade lite mer än 1,5 timme. Efteråt ville vi få våra saker signerade så vi ställde oss vid staketet igen och efter 10 minter så kommer dom ut, Shirley kommer först till mig och Lollo och signerar mina kort från Öland, så frågade hon: Var är denna ifrån? Så sa jag: Öland. Aha, ja just det det var där vi hade rosor på oss. Jättesöt=) Sen kom Sanna och signerade mitt kort också från Öland och sist kom Sonja, jag blev jätteglad när hon tog sån enorm tid till alla som ville ha kort med henne och få hennes idolkort. Jag tog först kort med Sonja som jag själv tyckte blev skitbra, det är sällan jag tycker kort på mig blir bra men detta blev=) och sen frågade jag Sonja om jag kunde få ett idolkort så fick jag det sista hon hade (TUR) och sen tänkte jag och Lollo gå eftersom jag hade fått kort med Sonja och så eftersom jag gillar henne mest men sen tog jag kort med Shirley Clamp med och Sanna Nielsen=) Dom blev också bra men inget slår Sonja och Mig=) Just nu gillar jag faktiskt Sonja mer än Carola, jag vet inte varför men det är väl kanske för att jag träffat Sonja så pass tätt så jag börjat gilla henne mer. På söndagen körde vi in Lollo till Malmö tågstation vid 12.30 för hennes tåg skulle gå 13.48 så vi sa Hejdå och sedan åkte hon iväg, vi får se när vi träffas nästa gång kanske på något lov eller så.
Nu längtar jag bara efter att jag ska se Sonja fler gånger, Hon ska komma till Malmö den 27 oktober och Helsingborg den 28 oktober, jag vill gå på båda dom konserterna fast jag vet inte om jag kan gå den 27 för då fyller min Morfar år=( Men jag får se. Det är ju rätt långt dit.
På lördag ska jag och min familj till Vångavallen här i Trelleborg och se Rhapsody in Rock=) Ska bli superkul.

Det  blev en lång blogg idag, men det har ju hänt så mycket=)
/E


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback