Söndag!

                                    164462-22

Ny bild på mig tagen 15 April 2007=)

I fredags efter skolan umgicks jag med kompisar till kl 6 ungefär. Sen kollade jag på tv på kvällen och så.
Igår tränade jag som vanligt, Jätterolig träning och shit vad jag var svettig det bara rann av mig. På kvällen ringde jag typ runt till halva Trelleborg och fråga om någon ville umgås med mig men ingen ville=(
Idag har jag varit i stan och shoppat=) Hittade en hel del. Bla ett par nya skor, klänning, linnen, en sak till migg tennisrack=) Älskar att shoppa när man väl har pengar haha=).
Ikväll ska jag plugga och spela lite tennis på gatan, är lite sugen på det=)

Jag ska faktiskt ut och spela nu=) För sen ska jag göra rent till marsvinen och sånt tråkigt.
Kramar Ellinor.

Kommentarer
Postat av: PajarN

hoppas du hade roligt med dina kompisar :D... det var väll en lyckad shopping runda :D tennis är också skoj !! sees

2007-04-17 @ 18:24:37

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback