24 April 2007!

164462-24

Idag när jag inte hade något att göra så lockade jag mitt hår=) Det blev faktiskt rätt bra och nu har jag bestämt att jag ska ha det så på skolavslutningen fast då ska jag ha i hela håret=).

Idag har inte gjort ett dugg.. Varit i skolan sen har jag inte gjort mer än att fixat med mitt hår.

Just nu är jag lite förvirrad för att ett Carola fan säger att Carola ska vara på Öland om 26 dagar men den personen vet inte var någonstans Carola ska vara på Öland. Sen säger några andra fans att Carola bara ska vara på Öland på Victoriadagen. Jag mailade till Carolas kontor igår men dom sa att hon inte skulle vara där vad dom visste och dom är väl dom första som vet det eftersom alla förfrågningar kommer dit, så det återstår bara att vänta på någon information om hon ska vara där. Ska hon dit ska jag försöka med allt jag har för att komma dit.

Imorgon blir det lite plugg och tv=) Ingen konfa imorgon, skönt.

Nu ska jag plugga på tyska sen blir det duschen, fast då försvinner lockarna=(

Kramar Ellinor.



Kommentarer
Postat av: kevin

snyggt.. men det påminner om Tina Carol som sjunger Show me your love. haha

2007-04-24 @ 21:57:34
Postat av: Elli

Hellre Tina än hon Jennifer som du babblar om=) haha

2007-05-02 @ 15:11:25

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback