23 April 2007!

Ny vecka igen=) Jag tycker veckorna går skit snabbt nu=) Och skönt är väl det.
Nu är det ungefär bara en månad kvar tills det är skolavslutning och konfirmation och jag har inte hittat några kläder jag kan ha på mig än, PANIK! Men det löser sig säkert=).

Idag har jag bara varit i skolan och haft tråkigt=( Frös hela dan idag , vet inte varför.. hoppas jag inte är på väg att bli sjuk. När jag kom hem tog jag ut mina marsvin och övade på tyskan. Sen åt jag och sen gick jag och duschade.
Nu sitter jag här och väntar på att mina grannar ska komma hem för jag ska nog gå över till dom, sa dom i alla fall.

Just nu vill jag bara ha sommar.. är trött på kyla och sånt.. Man fryser fortfarande när man går ut. Jag vill ha 25 grader, sol och värme=) Då är det sommar=).


Idag fick jag reda på genom några från min msn att Carola ska vara med på Kronprinsessans födelsedag på Borgholm den 14 Juli=) Jag ringde till Mormor och Morfar direkt och frågade när det var dom skulle till Öland, och sån otur som jag har så ska dom dit den 16 Juli... ÅHHHHHH stör mig. Pappa vill inte följa med och Mamma har inget körkort så vi kan köra dit, för någon måste ju vara hemma hos djuren så båda kan inte följa med. Om jag nu ska dit vet jag inte vem jag ska ta med mig, om jag ska bara gå med Pappa så fall eller någon kompis, men jag tror ingen kompis vill följa med=(
Är det någon som vill följa med mig så skriv en kommentar =)

Nästa vecka blir en riktig skön vecka.. vi är lediga måndag, tisdag och onsdag. Bara två skoldagar=)
Sen efter det är det inte många hela veckor kvar för sen blir det ju såna idrottsdagar , lagdagar och sånt tråkigt bajs.

Förresten idag fick jag tillbaka mitt matteprov och jag fick inte IG som jag trodde jag skulle få=)
Jag fick 14,5/24.. kanske inte jättebra poäng men jag är glad om jag slipper omprov och det slapp jag ju och jag kommer få G i slutbetyg=).

Ha det bra så bra!
Pussar och Kramar Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback