Svar på kommentar

Lina Fransson om 1:a December:
Hej Ellinor!

Jag undrar vad du hade tänkt göra efter gymnasiet. Plugga? Jobba? Resa?

Svar: Hej! Jag ska försöka skaffa ett jobb så snabbt som möjligt och därefter är min plan på att flytta hemifrån, men om det blir inom Trelleborg eller utanför återstår att se. Jag har alltid drömt om att få inreda en egen liten lägenhet och gå i affärer och titta på möbler till MIG. Annars har man bara följt med andra för att dom ska flytta, och det är faktiskt inte så kul.

Vad jag ska arbeta med återstår och se. Dock inte mataffär, usch. När jag är runt 23-24 har jag tänkt mig att söka in på kriminalvården för att bli "fängelsevakt". Oväntat va? Det tycker dom flesta, men jag vill utmana mig själv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du hade tänk plugga kriminologi på högskolan måste man ha läst typ matte c och engelska b, har jag för mig :s

2010-12-05 @ 13:41:54

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback