1:a December

Kan ni fatta att det är 1 december redan??! Nu är det verkligen snart julafton och detta året har gått så sjukt snabbt. Fattar inte ens att jag fyllt 18 detta året, tagit körkort och fått sommarjobb och fått tjäna mycket egna pengar som jag kan göra vad jag vill med.

Nu är det bara att blicka framåt till studenten, som jag längtar efter något enormt samtidigt som det är skrämmande.

Jag tänkte bara uppdatera er lite, jag har massor med plugg att göra så det blir inte mycket mer uppdatering.

Förresten, har ni tänt ert adventsljus idag? Mitt står tänt just nu!




Kommentarer
Postat av: Lina Fransson

Hej Ellinor!



Jag undrar vad du hade tänkt göra efter gymnasiet. Plugga? Jobba? Resa?

2010-12-04 @ 21:42:43

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback