Studenten närmar sig!

Idag under skoldagen gick vi och hämtade ut våra studentmössor, och studentkläder och herregud vad jag längtar till den 17 Juni just nu. Och inte blev det bättre att se studentmössan ligga där och vänta på att få sättas på huvudet och springa ut!

Vill ta studenten NU NU NU och bara leva livet, med det jag vill!


Sååå fin och så mycket jag. Rosa och silver såklart :)




Huvjacka, även där, student 2011


Och en tuta som låter förjävligt, haha.

Nu är det bara 100 dagar kvar. Snälla, låt dessa 100 dagar gå snabbt!


Kommentarer
Postat av: alexandra

kan inte du göra en kategori eller något där du skriver ännu mer om din student. jag går i ettan och vill gärna läsa mer om vad som väntar mig :D

2011-03-08 @ 12:30:18

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback