En dag i Malmö

Det blev att jag åkte till Malmö med Belinda och fördrev tiden lite. Vi var på IKEA och åt och shoppade lite, och innan det en runda på "mobilia".

Nu har vi landat och jag tänkte uppdatera er lite medans hon läser lite tidningar.

Detta kom jag hem med idag:


Kruka+blomma

¨
Det röda skåpet fick bli ett nytt sminkskåp.


MAT!


Och sen glass!


Nu ska jag fortsätta att vara lite social, och sedan fördriva tiden ännu mer med lite "skilda världar". Gäller att passa på att vara uppe länge på helgerna eftersom jag inte kan det när jag praktiserar.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jättefin kruka! Köpte du den på IKEA?



Sen kunde jag inte låta bli att se att era fötter speglades i några skåp på den ena bilden :) Vem av er är det som har conversen med usa-flagga typ? Hehe, verkligen supercoola! Skulle gärna vilja veta var de är köpta också ;)

2011-03-27 @ 15:42:50

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback