Hard work

Hej allihopa!

Idag har jag varit ledig, men har ändå varit igång sen kl 9 imorse, tills nu. I förmiddags åkte jag ner till körskolan för att göra lite teori, och efter det blev det en snabblunch i stan för att sedan ta bussen hem igen. Nu har jag precis kommit hem från stan igen. Har varit där och gjort lite ärende med mamma och fick även med mig lite saker från H&M.

Jag önskar att jag skulle kunna fota mycket mer än vad jag gör här till bloggen. Ha med kameran överallt, och visa bilder istället för att skriva en massa. Men jag ska försöka bli bättre på det!

Nu ska jag ta tag i lite skolarbete, som jag har lite ångest för. Träna skulle jag också behöva, men nej, skolan går före idag!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback